|
|
Γεια σε όλους 🙋
Από σήμερα το πρωί, ήταν αδύνατο να συμβουλευτώ το ιστορικό μου, είτε πρόκειται για τα κέρδη μου είτε για τα παιχνίδια μου.
Λέει: "Η αναζήτησή σας δεν έφερε αποτελέσματα."
Ελπίζω να μην χαθούν τα δώρα μου !!!!
Υπάρχει κάποιος άλλος στην ίδια κατάσταση με εμένα?? 😔
|
|
|
είναι περίεργο !!
Δοκίμασα από 3 διαφορετικούς υπολογιστές και μου λέει το ίδιο πράγμα....
θα περιμενουμε λιγο και βλεπουμε
καλησπέρα 😎
Η αναμονή απέδωσε! (για το madwin ) Καλό απόγευμα
|
|
|
Καληνύχτα σε όλους. 🙋
Fanfuse, Μαρίνα,
Εάν το πρόβλημά σας παραμένει, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών. Για μένα η ιστορία είναι σωστή. Από την άλλη, οι Βιτρίνες Tombola δεν αποζημιώθηκαν σήμερα.
Καλό απόγευμα.
|
|
|
Αυτό ήταν, επανήλθε στο κανονικό!!!!
εκτός από το ότι στο μεταξύ, έχουν επικυρώσει όλα τα κέρδη, οπότε είναι αδύνατο να τα ανταλλάξουν με madpoints !! 😈
|
|
|
Και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω 🤕
συνεχίζεται....
|
|
|
είναι περίεργο !!
Δοκίμασα από 3 διαφορετικούς υπολογιστές και μου λέει το ίδιο πράγμα....
θα περιμενουμε λιγο και βλεπουμε
καλησπέρα 😎
|
|
|
Γεια σου Μαρίνα 🌹
Όσο με αφορά, κανένα πρόβλημα (μέχρι στιγμής) 🙁y):
Καλησπέρα 🌹
|
|
|