Ο παίκτης calop06 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 04/11 14:42 στο MadLotto Forum: GROS BEUG SERVICE ΠΕΛΑΤΩΝ . Απαντήστε στον MadLotto και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες

Τελευταία κλήρωση λαχειοφόρων αγορών  19 30 32 37 41 44  : Νικητές: 797 

Θέμα:  GROS BEUG SERVICE ΠΕΛΑΤΩΝ
calop06
611 
04/11/2010 14:42:24

Γεια σας web 🙋

Μόλις υπέβαλα ένα αίτημα στην εξυπηρέτηση πελατών.

Ιδού ο κατηγορούμενος:

Το αίτημά σας έχει σταλεί.


Θα λάβετε μια απάντηση που μπορεί να προβληθεί στον ιστότοπο καθώς και στην προσωπική σας διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός 48 έως 72 ωρών.

Σημαντικές πληροφορίες:


DreamCentury θα είναι σε ετήσιο καλοκαιρινό κλείσιμο από την Τρίτη 27/07/2010 έως και τις 15/08/2010. Κατά συνέπεια, δεν θα είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε στα αιτήματά σας που απευθύνονται στην Εξυπηρέτηση Πελατών ή να στείλουμε τα δώρα σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Από 16/08/2010, τα αιτήματά σας θα διεκπεραιώνονται με τη σειρά και τα Δώρα σας θα αποστέλλονται πολύ γρήγορα.

Ευχαριστώ για την κατανόηση !

Η ομάδα DreamCentury

Υπάρχει πρόβλημα 😂

Καλή σας μέρα 🎤

calop06
611 
14/11/2010 15:58:59

🙋

Πριν από λίγους μήνες, ο MadWin μου έστειλε ένα νικηφόρο στυλ κλειδιού που δεν έλαβα. Μόλις λάβαμε, έλεγξα την ημερομηνία αποστολής, η οποία αντιστοιχούσε σε εκείνη που ο ιστότοπος έβαλε στο κέρδος παρακολούθησης, αλλά το ταχυδρομείο χρειάστηκε 20 ημέρες για να το παραδώσει 😈😡😈


Αλλά, σας καταλαβαίνω 2loup1, ανάμεσα σε ένα μπιχλιμπίδι και έναν έλεγχο, υπάρχει κάτι που πρέπει να ανησυχείτε.


Σας προσφέρω αυτούς τους λίγους, για να σας περιμένω.


😎


Re fred 🙋

Θέλατε να κάνετε τη συνεισφορά σας ξανά αλλά ξανά, φαίνεται ότι η απάντησή σας δεν ήταν κατάλληλη για κάποιους εδώ 😈

Ή ίσως είναι ακόμα μια κουκουβάγια 😎😎

netiri2212
25 
14/11/2010 09:58:54

Και μετά όπως λέει και η παροιμία και φαίνεται ότι θα ισχύει από την πλευρά μου?

Ποτέ δύο χωρίς τρία για το dvd player μου 😀😈

Καλημερα σε ολους σας!

calop06
611 
13/11/2010 15:35:47

Γεια σε όλους ! 🙋🙋

Δεν είναι ωραίο 2loup1 το προηγούμενο μήνυμά σας... Μερικές φορές δυσκολεύομαι να καταλάβω ορισμένες αντιδράσεις. 🙁n):
Με λίγα λόγια, netiri2212, μην ανησυχείτε, θα λάβετε απάντηση από την Εξυπηρέτηση Πελατών στις αρχές της επόμενης εβδομάδας!

Οι χρόνοι απάντησής μας από την Εξυπηρέτηση Πελατών ήταν εξαιρετικοί τους τελευταίους τρεις μήνες, όπως φαίνεται από όλες τις ειδοποιήσεις ότι οι νικητές μας ευχαρίστως μας στέλνουν ταχυδρομικά μετά την παραλαβή ενός δώρου, αλλά είναι αλήθεια ότι για μια εβδομάδα, οι καθυστερήσεις μας είναι πολύ περισσότερο γιατί είμαστε λίγο υπερφορτωμένοι με μηνύματα 😉)) Βασικά, πρέπει ακόμα να βελτιώσουμε τους χρόνους αντίδρασής μας σε περίπτωση μεγάλης εισροής μηνυμάτων.

Όπως είπαμε, πιστεύω ότι η Claudie92 σε προηγούμενο μήνυμα:
σφάλματα => μηνύματα στο SCL που εκρήγνυνται => μεγαλύτερες καθυστερήσεις στην απάντηση!

Για να μην αναφέρουμε ότι η Πέμπτη 11/11 ήταν αργία και αυτό δεν βοηθάει τα πράγματα!

Καλό παιχνίδι σε όλους!

Ο Ιστός' 🌹🌹


Αγαπητέ web 🙋

Πράγματι δεν είναι ωραίο 😈 Όταν έχω κάτι να πω, καλό ή κακό, δεν διστάζω να το γνωστοποιήσω.

Εάν διαβάζετε τα PM σας, γνωρίζετε την κατάστασή μου γιατί επέτρεψα στον εαυτό μου για πρώτη φορά να επικοινωνήσω μαζί σας, αλλά φυσικά καμία απάντηση από εσάς 🙁n): Φυσικά θα μου απαντήσετε για να επικοινωνήσω με το SC 😵 Έχει γίνει ήδη για τις πληροφορίες σας 🤡

Ίσως είναι καλό όταν πρόκειται για μεγάλους ελέγχους να τους στείλετε στη συνέχεια και να μας δώσετε τον αριθμό παρακολούθησης 😎 Για να αναλάβουμε δράση.

Συμπερασματικά, η αντίδραση είναι πολύ κατανοητή 😂

Καλό Σαββατοκύριακο 🍸


Ημερομηνία έκδοσης του μηνύματος 13/11/2010 15:37:45


webmaster
1629 
13/11/2010 14:18:51

Γεια σε όλους ! 🙋🙋

Δεν είναι ωραίο 2loup1 το προηγούμενο μήνυμά σας... Μερικές φορές δυσκολεύομαι να καταλάβω ορισμένες αντιδράσεις. 🙁n):
Με λίγα λόγια, netiri2212, μην ανησυχείτε, θα λάβετε απάντηση από την Εξυπηρέτηση Πελατών στις αρχές της επόμενης εβδομάδας!

Οι χρόνοι απάντησής μας από την Εξυπηρέτηση Πελατών ήταν εξαιρετικοί τους τελευταίους τρεις μήνες, όπως φαίνεται από όλες τις ειδοποιήσεις ότι οι νικητές μας ευχαρίστως μας στέλνουν ταχυδρομικά μετά την παραλαβή ενός δώρου, αλλά είναι αλήθεια ότι για μια εβδομάδα, οι καθυστερήσεις μας είναι πολύ περισσότερο γιατί είμαστε λίγο υπερφορτωμένοι με μηνύματα 😉)) Βασικά, πρέπει ακόμα να βελτιώσουμε τους χρόνους αντίδρασής μας σε περίπτωση μεγάλης εισροής μηνυμάτων.

Όπως είπαμε, πιστεύω ότι η Claudie92 σε προηγούμενο μήνυμα:
σφάλματα => μηνύματα στο SCL που εκρήγνυνται => μεγαλύτερες καθυστερήσεις στην απάντηση!

Για να μην αναφέρουμε ότι η Πέμπτη 11/11 ήταν αργία και αυτό δεν βοηθάει τα πράγματα!

Καλό παιχνίδι σε όλους!

Ο Ιστός' 🌹🌹

calop06
611 
13/11/2010 13:22:57

🙋

Πριν από λίγους μήνες MadWin μου έστειλε ένα κέρδος, στυλ p-key το οποίο δεν έλαβα. Μόλις το έλαβα, έλεγξα την ημερομηνία αποστολής, η οποία αντιστοιχούσε σε αυτήν που έβαλε ο ιστότοπος στο κέρδος παρακολούθησης, αλλά το ταχυδρομείο χρειάστηκε 20 ημέρες για να μου το παραδώσει 😈😡😈


Αλλά, σε καταλαβαίνω 2loup1, ανάμεσα σε μπιχλιμπίδι και επιταγή, υπάρχει κάτι να ανησυχείς.


Σας προσφέρω αυτά τα λίγα 🌹🌹🌹, για να σας περιμένω.


😎



γεια σου ροζ 🌹🌹

Σας ευχαριστούμε για τη 🌹

Αν ο Mad ακολουθεί τους κανόνες του:


🗎 9.3 Τα έξοδα αποστολής των δώρων επιβαρύνουν τη Διοργανώτρια Εταιρεία, όλα τα άλλα πιθανά έξοδα που σχετίζονται με το Δώρο (κόστος υλοποίησης, ανάθεσης, εγκατάστασης, χρήσης, διοικητικές διατυπώσεις) και δεν περιλαμβάνονται στην περιγραφή του δώρου θα παραμείνουν στην ευθύνη του νικητή μέλους. Ο νικητής ενός βραβείου ή των κερδών αναλαμβάνει να καταβάλει κάθε φόρο, δασμό, κοινωνική εισφορά ή άλλο πιθανό δικαίωμα οποιασδήποτε φύσης, που μπορεί να οφείλεται κατ' εφαρμογή του νόμου, η Διοργανώτρια Εταιρεία απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη ως προς αυτό. Εάν ένα έπαθλο δεν μπορούσε να αποσταλεί ταχυδρομικά, οι συγκεκριμένοι όροι παράδοσης του Δώρου θα υποδεικνύονταν στην περιγραφή του Δώρου ή θα αναφέρονται σε προσωπικό e-mail που θα απευθύνεται στον νικητή. Οι παρτίδες που αποστέλλονται ταχυδρομικά ή με courier ταξιδεύουν με κίνδυνο και κίνδυνο του παραλήπτη. Η DreamCentury Entertainment Company δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη σε περίπτωση απώλειας ή αλλοίωσης των δώρων που αποστέλλονται. DreamCentury Entertainment δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για καθυστέρηση στην αποστολή των κερδών και των δώρων όταν αυτή η καθυστέρηση δεν οφείλεται σε αυτήν, αλλά οφείλεται στον πάροχο υπηρεσιών που χρησιμοποιεί για να πραγματοποιήσει αυτήν την αποστολή. Δεν μπορεί να φέρει καμία συμβατική ή νομική ευθύνη για εργασίες που σχετίζονται με τη μεταφορά των βραβείων και των βραβείων που απονέμονται.

Μπορούμε να συμπεράνουμε ότι δεν δίνουν δεκάρα βασιλικά 😈😈

Επιπλέον, ο διαχειριστής πελατών vip diamond δεν επιδέχεται καν να απαντήσει 😠

Σκοπεύω να έχω μια απάντηση από αυτούς τη Δευτέρα, αλλιώς θα διασκεδάσω παρενοχλώντας τους 👏👏👏👏

Καλό Σαββατοκύριακο 🌹🌹

netiri2212
25 
13/11/2010 11:17:02

🙁 Γεια σας, δεν έχω απάντηση εδώ και μια εβδομάδα και είναι επείγον γιατί δεν έχω λάβει το dvd player μου που έστειλε η MadWin παρόλο που είναι ένα πακέτο που έπρεπε να είχε έρθει εδώ και πολύ καιρό. η δεύτερη αποστολή την πρώτη φορά MadWin it ηταν η λαθος διευθυνση????
και εκεί φαίνεται να είναι το ίδιο πράγμα 🤪

Είχατε ποτέ αυτό το σοβαρό πρόβλημα;

Τις καλύτερες ευχές.

lapinkausangvert
246 
13/11/2010 10:07:05

🙋

Πριν από λίγους μήνες MadWin μου έστειλε ένα κέρδος, στυλ p-key το οποίο δεν έλαβα. Μόλις το έλαβα, έλεγξα την ημερομηνία αποστολής, η οποία αντιστοιχούσε σε αυτήν που έβαλε ο ιστότοπος στο κέρδος παρακολούθησης, αλλά το ταχυδρομείο χρειάστηκε 20 ημέρες για να μου το παραδώσει 😈😡😈


Αλλά, σε καταλαβαίνω 2loup1, ανάμεσα σε μπιχλιμπίδι και επιταγή, υπάρχει κάτι να ανησυχείς.


Σας προσφέρω αυτά τα λίγα 🌹🌹🌹, για να σας περιμένω.


😎


calop06
611 
12/11/2010 14:01:27

Ένας λύκος πρέπει να ξέρει ότι σε μεγάλες περιόδους μεγάλου κρύου, μερικοί πέφτουν σε χειμερία νάρκη! 😂
Και αυτό στο Big changes = Bugs = περισσότερη δουλειά για την εξυπηρέτηση πελατών... 😉

🍸


Κλόντι πάλι 🌹

Πρέπει να σταματήσουμε το γυάλισμα με αντλία για το Mad 😎

Οι ημερομηνίες αποστολής επιταγών είναι επίσης μέρος των beug;

Π.χ.: Μια επιταγή που στάλθηκε στις τελευταίες 8 (παρακολούθηση κερδών) που ελήφθη την ίδια ημέρα, είναι ισχυροί στο Mad 😀

Μια συγκεντρωτική επιταγή που στάλθηκε στις 5 τελευταίες μέχρι σήμερα, δεν έχει ληφθεί ακόμα 😵

Υπάρχει σαν ένα ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα και σε αυτό το επίπεδο 😈 Ένα σφάλμα υπολογιστή, αμφιβάλλω!

Η αδρανοποίηση του SC είναι μεγάλη, εκτός εάν αποτελούν μέρος του beug 😀😀

Καλή σας μέρα 🌹🌹

calop06
611 
12/11/2010 13:37:17



Ήθελες να πεις κάτι Κλόντι; 🌹



Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν Λόττο χωρίς καμία υποχρέωση αγοράς, Δωρεάν Λοταρία και Δώρα

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα