|
Έχω την εντύπωση ότι τα προβλήματα είναι συχνότερα όταν χρησιμοποιώ το πρόγραμμα περιήγησης Chrome του Chrome, την ευκαιρία ή την πραγματικότητα;
|
|
Γεια σας, Θετική αλλαγή στην αποζημίωση σε περίπτωση σφάλματος αριθ. 10: ένας αριθμός βαθμών αποδίδεται σύμφωνα με το ιστορικό των βαθμών που κερδίζονται με το incriminale παιχνίδι και τα σημεία αυτά υπολογίζονται για την πρόκληση. Συγχαρητήρια για αυτή την αλλαγή και σας ευχαριστώ.
|
|
Μου συμβαίνει επίσης από καιρό σε καιρό. Στην πραγματικότητα μετά από μια ορισμένη περίοδο αδράνειας (σαν να βάζουμε 15 λεπτά για να κάνουμε ένα παιχνίδι), ο ιστότοπος δεν θεωρεί πλέον ως συνδεδεμένο και στη συνέχεια όταν μετατρέπουμε το σκορ, ο ιστότοπος δεν μας αναγνωρίζει πια.
Σε αυτές τις 2 παρελάσεις: παίξτε ταχύτερα, ή αλλιώς σε άλλη καρτέλα επαναλάβετε τη φόρτωση του ιστότοπου (απλώς πληκτρολογήστε το MadWin .com και προσδιορίστε αν είναι απαραίτητο) και στη συνέχεια επικυρώστε το σκορ (έτσι MadWin τον ιστότοπο )
|
|
Γεια σας,
Ίδια, συμβαίνει τακτικά στο QuoVerbis . Το ωραίο ρομπότ εξυπηρέτησης πελατών μου προσφέρει 50 βαθμούς για να αντισταθμίσω. Σήμερα, τον ευχαρίστησα επισημαίνοντας ότι θα προτιμούσα ένα νέο κομμάτι να ταξινομηθώ στις προκλήσεις και το ίδιο μήνυμα με 50 poiints!
Εάν οι απαντήσεις είναι αυτοματοποιημένες, γιατί όχι;
Και δεν υπάρχει τίτλος "άλλα προβλήματα", γι 'αυτό θέλω εδώ.
Καλά παιχνίδια
|
|
ευχαριστώ για την απάντησή σας. ακόμα και σήμερα, σε πυραμίδες , 1 μέρος είναι στο 0 με το ίδιο λάθος, είναι ενοχλητικό, ιδιαίτερα όταν η βαθμολογία θα μπορούσε να ήταν καλή. ήδη σε αυτό το παιχνίδι, αναρωτιόμαστε πώς μερικοί μπορούν να φτάσουν συστηματικά κατά μέσο όρο σε 77 βαθμούς ανά παιχνίδι, αν επιπλέον είναι bug για μας, δεν αξίζει πλέον να συμμετάσχει στις προκλήσεις hebdo
|
|
Ο χρήστης claudie92 έγραψε: 🙋 Ίδια ανησυχία για μένα, το Web 'η εξυπηρέτηση πελατών βρίσκεται στο επίκεντρο με τις τεχνικές μας ανησυχίες! ΒΟΗΘΕΙΑ!
Σας ευχαριστούμε που παρενέβητε, εάν μπορεί να υπάρχουν περισσότεροι παίκτες που θα εκδηλώσουν την κίνηση +.
|
|
🙋 Ίδια ανησυχία για μένα, το Web 'η εξυπηρέτηση πελατών βρίσκεται στο επίκεντρο με τις τεχνικές μας ανησυχίες! ΒΟΗΘΕΙΑ!
|
|
Αυτό μου συμβαίνει πολύ συχνά, υπάρχει ένας τρόπος να καταγραφεί σωστά η βαθμολογία του;
Είναι ενοχλητικό και δεν είναι πολύ φυσιολογικό, η εξυπηρέτηση των πελατών μου εξηγεί ότι είναι τα μυστήρια της τεχνικής ... Ίσως να πρέπει να έρθει ένας επισκευαστής.
|
|