Ο παίκτης webmaster δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 13/11 14:25 στο MadLotto Forum: Ειδοποίηση προς όλους: Εξυπηρέτηση πελατών και εσείς . Απαντήστε στον MadLotto και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες - σελίδα 2

Τελευταία κλήρωση λαχειοφόρων αγορών  2 3 9 35 46 48  : Νικητές: 819 

Θέμα:  Ειδοποίηση προς όλους: Εξυπηρέτηση πελατών και εσείς
bernois
07/11/2011 13:07:26

Και εγώ θα ήθελα να μάθω τον ορισμό του "σύντομα" που χρησιμοποιεί το site.
Προφανώς δεν μοιάζει με συνήθη λεξικά!

calop06
611 
14/10/2011 16:43:33

Γεια σας 🙋

σημειώσαμε την πρόταση που θα σας επιτρέψει να καταργήσετε μηνύματα που δεν χρειάζονται πλέον απάντηση! Θα προσπαθήσουμε να το θέσουμε σε ισχύ σύντομα.

Επί του παρόντος, εξακολουθούμε να έχουμε καθυστέρηση σε σχέση με τα επεισόδια της περασμένης εβδομάδας που δημιούργησαν πολλά αιτήματα. Σας ευχαριστούμε επίσης για την υπομονή σας και ιδιαίτερα για να μην στείλετε επιπλέον μηνύματα, εκτός αν είναι προφανές!

Καλά παιχνίδια!
Το Διαδίκτυο "


Γεια σου αγαπημένο web 🤪🤪

Πού βρίσκεστε από το μήνυμά σας από: Μήνυμα δημοσιεύτηκε στις 26/11/2010 12:37:27;

Σχεδόν ένα χρόνο ήδη 🤪🤪🤕🤕

Μπορείτε να μας θυμίσετε τον ορισμό του σύντομα;

🎤🎤



lanterne83
60 
14/10/2011 14:06:15

Γεια σας, 😉

Κέρδισα ένα αρωματικό κερί για πάνω από ένα μήνα, ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα, είμαι έκπληκτος γιατί πριν, τα δώρα ήρθαν γρήγορα ...
σας ευχαριστώ που λάβετε υπόψη το μήνυμά μου


Η απάντησή μου είναι αργά, αλλά δεν άνοιξα αυτό το θέμα.
Δεδομένου ότι αυτή η άνοιξη είναι ένα συχνό φαινόμενο και όχι για όλα τα δώρα, νομίζω ότι έχει γίνει λίγο ανάλογα με τους προμηθευτές τους ή την αξία του κέρδους.
Από την πλευρά μου είχα την εξήγηση από την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών. Πρέπει να προσκομίσουμε μια απόδειξη της ταυτότητάς μας, η οποία, ομολογώ, δεν έχω κάνει ακόμη και με εμποδίζει κάποια δώρα. Αλλά η αμέλειά μου με τιμωρία, είναι ηλίθιο, ακριβώς η στιγμή να φωτοτυπήσω το CNI μου, θα πρέπει να το σκεφτώ. αλλά έχω και άλλα πράγματα στο μυαλό μου.
Έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο! (και m ....., ο κακός καιρός έρχεται, πρόκειται να βροχή για πρώτη φορά σε μήνες, θα συνηθίζουμε να τον διαρκή ήλιο)

Guizmore
111 
13/06/2011 21:32:39

Γεια σας, εδώ δεν είναι θέμα επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά μόνο για να δώσετε τη γνώμη του. Μεταβείτε στην περιοχή επικοινωνίας της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών για πληροφορίες επικοινωνίας. 🙂

francois38
12/06/2011 11:30:08

σήμερα την Κυριακή δεν μπορούσα να παίξω yam, αλλά το παιχνίδι μου μετρήθηκε ως εκτέλεση

loungtza
28/05/2011 11:17:58

Γεια σας, 😉

Κέρδισα ένα αρωματικό κερί για πάνω από ένα μήνα, ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα, είμαι έκπληκτος γιατί πριν, τα δώρα ήρθαν γρήγορα ...
σας ευχαριστώ που λάβετε υπόψη το μήνυμά μου

lalili59
1668 
07/12/2010 16:24:32

Bravo web για την απάντησή σας στο yayelle, γιατί ειλικρινά είναι το νοσοκομείο που κάνει τη διασκέδαση της φιλανθρωπίας ():

calop06
611 
07/12/2010 12:26:53

🙋

😀😀😀😀😀😀

👏 web 🙁y):

webmaster
1629 
07/12/2010 10:29:33

Γεια σας 🙋

Η Εξυπηρέτηση Πελατών προφανώς προσπαθεί να γράψει τις απαντήσεις της στη γλώσσα μας, αλλά κανείς δεν είναι ποτέ ασφαλής από ένα σφάλμα ...
Επιπλέον, κάνετε λάθος στο μήνυμά σας γιατί θα έπρεπε να έχετε γράψει "do" και όχι "τελειώσει" στην τελευταία πρόταση σας! Όπως τι συμβαίνει σε όλους!

Χαίρομαι! 😎

Το Διαδίκτυο "

yayelle2
25 
06/12/2010 19:43:08

Έχετε εισάγει πάρα πολλά αγαπημένα παιχνίδια ... Θα έπρεπε να γράψετε: - έχετε εισέλθει

Αυτά είναι τα είδη των πράξεων που εισβάλλουν στην εξυπηρέτηση των πελατών εκτός από τεχνικά προβλήματα.

QuoVerbis είναι ένας ιστότοπος QuoVerbis παιχνιδιών, οπότε πρέπει να γράψετε με ελάχιστα ορθογραφικά λάθη.

Δεν είμαι θυμωμένος, απλά, είμαι συγκλονισμένος από τα λάθη και με κάνει ευχαρίστηση να τα αναφέρω.



Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν Λόττο χωρίς καμία υποχρέωση αγοράς, Δωρεάν Λοταρία και Δώρα

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα