|
Ευχαριστούμε τον Web Master για όλες τις προτάσεις που μας βοηθούν
καληνυχτα
|
|
Γεια σου mamyj,
Εάν αντιμετωπίσατε πρόβλημα με την πρόσβαση σε παιχνίδια στο QuoVerbis την Κυριακή και τη Δευτέρα, να γνωρίζετε ότι αυτό το πρόβλημα έχει επιλυθεί και ο ιστότοπός μας είναι και πάλι προσβάσιμος.
Εάν δεν μπορείτε να παίξετε στους άλλους ιστότοπούς μας, σε αυτήν την περίπτωση μόνο η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να σας βοηθήσει.
Ο ιστός'
|
|
🤔 Μερικές προτάσεις για να λύσετε τα προβλήματά σας...
"Τα παιχνίδια δεν εμφανίζονται στην αρχική σελίδα (μεγάλο λευκό διάστημα στη μέση της σελίδας)" "το περιεχόμενο του παραθύρου (pop-up) του παιχνιδιού παραμένει λευκό/μαύρο" => Για αυτές τις ερωτήσεις: το πρόβλημα προέρχεται από την προσθήκη flash που δεν είναι (ή εσφαλμένα) εγκατεστημένη στον υπολογιστή σας. Πρόταση: επανεγκαταστήστε το ή εγκαταστήστε μια νεότερη έκδοση. Ζητήστε από την Εξυπηρέτηση Πελατών να σας εξηγήσει τους χειρισμούς εάν είναι απαραίτητο.
"Όταν κάνω κλικ στο play, δεν συμβαίνει τίποτα / δεν ανοίγει κανένα παράθυρο" => για αυτήν την ερώτηση: το πρόβλημα προέρχεται από ένα anti pop-up που έχετε εγκαταστήσει (μερικές φορές χωρίς να το γνωρίζετε) στον υπολογιστή σας. Πρέπει να το απενεργοποιήσετε για να μπορείτε να παίξετε τα παιχνίδια μας. Επιπλέον, ένα πρόγραμμα αποκλεισμού αναδυόμενων παραθύρων περιλαμβάνεται συχνά σε «μπάρες» όπως Google, Yahoo, MSN... κ.λπ. Και πάλι, πρέπει να απενεργοποιήσετε τη συγκεκριμένη λειτουργία (χωρίς να διαγράψετε τη "μπάρα" σας).
"Έκανα όλους τους χειρισμούς που πρότεινε η Εξυπηρέτηση Πελατών αλλά και πάλι δεν λειτουργεί" => τα μυστήρια των υπολογιστών...στο 90% των περιπτώσεων η αλλαγή του προγράμματος περιήγησης στο internet είναι η απόλυτη λύση που λύνει τα πάντα! για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιείτε Internet Explorer, πραγματοποιήστε λήψη του Firefox και αντίστροφα (αυτά τα λογισμικά είναι δωρεάν).
Μην ξεχνάτε σε καμία περίπτωση ότι η Εξυπηρέτηση Πελατών μπορεί να είναι αποτελεσματική στην ανταπόκρισή της μόνο εάν περιγράψετε το πρόβλημά σας όσο το δυνατόν ακριβέστερα!
Φυσικά, αν κάποιοι από εσάς επιθυμούν να συμπληρώσουν αυτά τα δεδομένα εξηγώντας μας πώς έλυσαν ορισμένα προβλήματα, είναι ευπρόσδεκτοι!
Καλά παιχνίδια σε όλους Ο ιστός'
δεν μπορώ να παίξω
|
|
AAH εντάξει ευχαριστώ για την απάντηση
|
|
δεν έχεις τι να κάνεις. Οι διαχειριστές του ιστότοπου είναι υπεύθυνοι για την επικύρωση των κερδών (συνήθως χρειάζονται 2 έως 3 ημέρες το πολύ).
|
|
Παρακαλώ κέρδισα μια λεία 2 ευρώ, αλλά δεν ήξερα πώς να την επικυρώσω για να την παραλάβω;
|
|
😂 σας ευχαριστώ όλους, το πρόβλημα λύθηκε.🙋🙋
|
|
Γεια σου tarik34500 🙋,
Μιλάτε για διαγραφή λογαριασμού; Πρέπει να υποβάλετε αίτημα στην Εξυπηρέτηση Πελατών στην ενότητα "Λογαριασμός και έλεγχος ταυτότητας".
Καλά παιχνίδια!
Ο ιστός'
|
|
😈 Πώς διαλύεις έναν άλλο λογαριασμό;
|
|
Μερικές προτάσεις για να λύσετε τα προβλήματά σας...
"Τα παιχνίδια δεν εμφανίζονται στην αρχική σελίδα (μεγάλο λευκό διάστημα στη μέση της σελίδας)" "το περιεχόμενο του παραθύρου (pop-up) του παιχνιδιού παραμένει λευκό/μαύρο" => Για αυτές τις ερωτήσεις: το πρόβλημα προέρχεται από την προσθήκη flash που δεν είναι (ή εσφαλμένα) εγκατεστημένη στον υπολογιστή σας. Πρόταση: επανεγκαταστήστε το ή εγκαταστήστε μια νεότερη έκδοση. Ζητήστε από την Εξυπηρέτηση Πελατών να σας εξηγήσει τους χειρισμούς εάν είναι απαραίτητο.
"Όταν κάνω κλικ στο play, δεν συμβαίνει τίποτα / δεν ανοίγει κανένα παράθυρο" => για αυτήν την ερώτηση: το πρόβλημα προέρχεται από ένα anti pop-up που έχετε εγκαταστήσει (μερικές φορές χωρίς να το γνωρίζετε) στον υπολογιστή σας. Πρέπει να το απενεργοποιήσετε για να μπορείτε να παίξετε τα παιχνίδια μας. Επιπλέον, ένα πρόγραμμα αποκλεισμού αναδυόμενων παραθύρων περιλαμβάνεται συχνά σε «μπάρες» όπως Google, Yahoo, MSN... κ.λπ. Και πάλι, πρέπει να απενεργοποιήσετε τη συγκεκριμένη λειτουργία (χωρίς να διαγράψετε τη "μπάρα" σας).
"Έκανα όλους τους χειρισμούς που πρότεινε η Εξυπηρέτηση Πελατών αλλά και πάλι δεν λειτουργεί" => τα μυστήρια των υπολογιστών...στο 90% των περιπτώσεων η αλλαγή του προγράμματος περιήγησης στο internet είναι η απόλυτη λύση που λύνει τα πάντα! για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιείτε Internet Explorer, πραγματοποιήστε λήψη του Firefox και αντίστροφα (αυτά τα λογισμικά είναι δωρεάν).
Μην ξεχνάτε σε όλες τις περιπτώσεις ότι η Εξυπηρέτηση Πελατών μπορεί να είναι αποτελεσματική στην απάντησή της μόνο εάν περιγράψετε το πρόβλημά σας όσο το δυνατόν ακριβέστερα!
Φυσικά, αν κάποιοι από εσάς επιθυμούν να συμπληρώσουν αυτά τα δεδομένα εξηγώντας μας πώς έλυσαν ορισμένα προβλήματα, είναι ευπρόσδεκτοι!
Καλά παιχνίδια σε όλους Ο ιστός'
|
|